شناسهٔ خبر: 13530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی الموت:

اصلاح دید رانندگان در ۴۱ پیچ جاده‌های الموت/ قدردانی فرماندار قزوین از تلاش راهداران

حذف پيچ پرخط درگيلانغرب ۲۰ کیلومتر تعریض مسیر، اصلاح دید در ۴۱ پیچ پرحادثه و خاکریزی در پیچها و نقاط پرخطر از جمله فعالیت های صورت گرفته به منظور ارتقای سطح ایمنی راههای فرعی منطقه الموت طی یکسال گذشته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سید علی موسوی در همایش شوراها و دهیاران بخش رودبار الموت غربی که در شهر رازمیان برگزار شد با تاکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان اظهار داشت: اصلاح دید رانندگان با تغییر پیچ های حادثه ساز از از جمله مواردی بود که به منظور ارتقاء سطح ایمنی جاده های منطقه الموت در دستور کار اداره راه و شهرسازی الموت قرار گرفت و با تلاش بی وقفه راهداران امروز شاهد بهبود شرایط عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این منطقه هستیم.

موسوی همچنین با اشاره به طرح های پیش بینی شده به منظور توسعه و آبادانی منطقه الموت از محل اعتبارات ملی خاطر نشان کرد: هم اکنون طرح گازرسانی به منطقه الموت و احداث جاده قزوین – الموت - تنکابن و قزوین – الموت - کلاچای به عنوان سه طرح بزرگ ملی در این منطقه در دست اجراست.

بخشدار الموت غربی هم در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات اداره کل راه و شهرسازی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته گفت:  از ابتدای امسال تاکنون اعتباری افزون بر ۱۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی در این بخش هزینه شده است که ۱۰۰ میلیارد ریال آن در بخش راه بوده است .

مرادی همچنین خواستار افزایش اعتبارات به منظور ایمن سازی جاده های فرعی و آسفالت راههای روستایی شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی الموت نیز عنوان کرد: ۲۰ کیلومتر تعریض مسیر ، اصلاح دید در ۴۱ پیچ پرحادثه و خاکریزی در پیچها و نقاط پرخطر از جمله فعالیت های صورت گرفته به منظور ارتقاء سطح ایمنی راههای فرعی منطقه الموت طی یکسال گذشته بوده است.

مهندس لطفی همچنین اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت مسیر رازمیان به قزوین به طول۱۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این منطقه اعلام و تصریح کرد : منطقه الموت با ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۵۰ کیلومتر راه ارتباطی فرعی و پنج گردنه از مناطق صعب العبور استان قزوین محسوب می‌شود./

نظر شما